Novinky

Drobné novinky


  • V quest menu (příkaz .questy) se zobrazuje počet průchodů Labyritu zlatého goblina a šance na item bez bonusu.
  • Pro mágy přidáno class info.
  • Oprava zvýraznění dokončených questů: Borek zemedelec, Kniha inscripce a Prekupnik.

Výsledky pvp ligy - 12. sezóny


Zde jsou výsledky 12. sezóny pvp ligy

Odměny naleznete ve svých bankách v zeleno-modrých váčcích ( jedná se o ty větší - backpacky, jsou pojmenované "Odmena za pvp ligu" )

Novinkou je drobný bonus ve formě xp boosterů ;)

 

1. Wix 292
2. Scythe the Maak 254
3. Niuwirth 236
4. Tarra 226
5. Pyat Pree 224
6. Fear 200
7. Lorraine 186
8. Mapispo 161
9. Raul Fuego 136
10. Spyke 133
11. Yuwellia 133
12. Douwe 121
13. Chalmers 119
14. Badass 108
15. Bramblerose Bolg 98
16. Cervantes 93
17. Darkness 86
18. Bui 82
19. Dharon 80
20. Eliza Graves 80

Shrnutí drobných oprav


  • Opraveno class info pro mystika.
  • Opraveno zavírání oken s popisem abilit.
  • Odlišení dokončených questů v quest menu.
  • Tlačítko "Vybrat" vyjme ze svitkovače i Mana Shield.
  • Opraveno vícenásobné naloďování u převozníka v Lorienu.
  • Oprava několika neviditelných chyb (doufám v alespoň malinkatý pozitivní vliv na stabilitu Sphere).

Všechny podivnosti prosím hlašte, nejlépe rovnou na Gitlab.


Map update


Dnes proběhl update mapy, několik změn je i na povrchu, stáhněte si nové muly prostřednictvím updateru!

Výrazné změny v mapě ovlivňující hru:

  • Kompletně předěláno město Království lesních elfů
  • Kompletně předělána Rhunská poušť
  • Kompletně předěláno Ered Mithrin (zvadlé vřešovistě) - opraveny velké rokliny, kde se dalo zapadnout.

Další výrazné estetické změny, např. skály, vody, okraje, špičky, přílíš zvlněný povrch kde se dalo zapadnout, černé/hnědé fleky - celkově cíl zkrášlit dané oblasti a funkčně proti zapadávání a viditelnosti, v oblastech :

  • Průsmyk Caradhras u obroviště
  • Široké okolí města Barad-dur
  • Široké okolí města Nurn
  • Okolí města Lorien.

Kouzlo Poison


Kouzlo Poison prošlo razantní úpravou.

Hlavní změnou prošel vzorec na výpočet dmg z poisnu jak pro PvM, tak pro PvP.

Kouzlem Poison dispunuje Nekromant a Šaman.

Velikost poškození je závislé na:

  1. Sile mysli, takže itemky na intu, EI, material hole mají i vliv na Poison
  2. Skill Magery, takže i itemky na Magery mají vliv
  3. Skill Poisoing, který právě nejvíce udává velikost poškození.

Jelikož má nekromant maximalní hodnotu Poisoingu na 75%, bude mít vždy Nekromant silnejší poison než Šaman s 50% skillem Poisoing.

Jed z tohoto kouzla se chová stejně jako jed aplikovaný ze zbraně/šipek. Takže první škytnutí je nejsilnější a pak se postupně ztrácí až do nuly.


Spižírna


Do hry přidána možnost vyrábět spižírnu. Je to skříň určená pro skladování veškérého jídla, které se vyskytuje v lootu. Pro její výrobu potřebujete 20 oak logů, 10 teak logů, 30 hřebíků a minimálně 75% Carpentry.

Hlaste prosím všechno jídlo, které vylootujete z monstra a nelze jej vložit do spižírny.


Changelog změn posledního týdne


Odměna za účast v Dobývání

  • Pro získání odměny (Bonus +25% Zkušeností) je nyní třeba získat alespoň jeden Frag (Assist/Kill)
  • Vyšší odměnu, která byla doposud udělována pouze pro vítěžný realm, lze nově získat také za vyšší počet fragů.

Pro získaní minimalní odměny (+25% na 1h) je třeba získat 3 body. Pro vyšší (+25% na 2h) 7 bodů.

Body lze získat následovně:

  1. Účast v dobývání (Poklikaní na Palantir / 1.Frag) - 1 bod
  2. Vítězství v dobývání - 1 bod
  3. Assist (zisk zkušeností z hráče opačného realmu) - 2 body
  4. Kill (doražení hráče opačného realmu) - 3 body

Další změny

  • Opraveno vyhodnocení šance na úspěšné woodoo.
  • Opravena nová chyba, kdy nebylo možno hráče oživit, pokud byl offline.
  • Abilita NPC vyhození zbraně z ruky je nyní neúčinná, pokud se hráč vyhne úderu nebo jej blokuje/odrazí.
  • Úspěšné magické blokace a uhnutí úderu jsou nyní doprovázeny in-game zvukovými a vizuálními efekty pro snazší identifikaci.
  • Opravena skupina chyb nalezených v logu sphere.
  • Opravena chyba plošných abilit, které byly omezeny hranicemi sektorů. Nyní by se již nemělo stávat, že např. round attack nezasáhne monstrum stojící vedle vás v případech, kdy stojíte na hranici herních sektorů (vnitřní rozdělení herní mapy na čtverce 64x64 polí). Oprava se týká abilit: split shot, war cry, round attack (war), strike (thief), taunt, honor (general), fear (nazgul) a skill detect hidden.
  • Opravena chyba toulce, měšce a pokladničky tak, aby z nich nebylo možné vybírat předměty na dálku.
  • Byla přídána funkce .gatehome. Tato funkce zakouzlí gate na newbie runu ve vašem batohu, podobně jako .recallhome.

Frostbolt


Kouzlo Frostbolt bylo přescriptěno, aby již nadále při jeho čarování se postavička neotáčela za cílem.

Součásti opravy bylo i vytvoření nového svitku (hráč je od sebe nerozezná) a tak dnes ráno:

  • byly všechny výskyty starého svitku nahrazeny tím novým
  • svitky byly nahrazeny i ve všech svitkovačích
  • i ve výrobním meny v Inskricpi nyní je k výrobě nový svitek
  • v existujících spellboocích je to složitější:
    • U necrobooků (těch šedých) by z drtivé většiny mělo kouzlo fungovat rovnou
    • U obyčejných spellbooků je vysoce pravděpodobné, že pokud Frostbolt v knize byl, bude potřeba jej přidat znova.
      • Proto byl svitek Frostbolt přidán k NPC, kteří prodavají svitky (Najdete je v Edorase, MinasTirith - Mágová věž, Umbar, Rhun)

 Zároveň byl upraven Necrobook tak, aby již správně zobrazoval přítomnost necro svitků v knize a taky, aby příkaz .emptybook vytáhl všechny svitky jak má.

 

PS: Všiml jsem si, že v save je přes 15k výskytů nejrůznějšísch stacků svitků. Po nedávné předělávce Svitkovače, kdy limit byl navýšen na 1M od každého typu svitku, je skladování svitků snadnější a pohodlnější, prosím využijte toho a skladujte svitky ve Svitkovači, nejen že je pak budete moct stacknout na jednu hromádku, ale i ušetříte save. :-) 


Oprava zbraní s chybnou animací útoku


Byly přepracovány tyto zbraně:

  • war fork ( zlodějovy vidle )
  • hammerpick
  • maul

Nyní mají korektní animaci útoku. I nadále zůstávají jako dvouruční a nelze k nim nosit štít. Jeji UC/prodleva atd zůstávají beze změny.

POZOR! Pokud máte tyto zbraně nasazené na postavě a lognete s nima zítra po ranním restartu, je nutné je z postavy unequipnout a znovu nasadit.

Dále byly opraveny magické blokace

  • Magická odražení (melee a ranged) mají přednost před blokací úderu a uhnutím úderu hráče
  • Uspěšné provedení magické blokace/odražení fyzických útoků by mělo zamezit průchodu abilitám monster (bleed, stun aj.)

Úspěšný hod kudlou dá XP

Thiefova abilita hodu kudlou (.throw) byla upravena a nyní by pro zisk XP mělo stačit hodit kudlou. Tato změna, mimo jiné, zvýší šanci, že thief bude mít asistenci za zabití započítanou v PvP lize.


Odměny za PvP


Od zítřejšího restartu budou ve hře dostupné odměny za PvP. Jedná se o trvalou změnu pro podporu účasti v PvP.

  • Hráči za účast v PvP budou moci získat zkušenostní bonus, který mohou aplikovat dle libosti a kdy budou chtít.
  • Každý hráč může v gumpu .questy, v první sekci, třetí záložka (viz print) zjistit jaké aktuálně Bonusy hráč vlastní a také si je zde může aktivovat.
  • Bonus nelze po spuštění deaktivovat ani pozastavit.
  • Dobu po kterou působí měří podle servertime, takže případné loady jej neovlivňují a počítá se ikdyž jste offline
  • V jednu chvíli lze mít aktivní pouze jeden Bonus.
  • Bonus se sčítá s ostatními Bonusy tohoto typu jako je RP Rank.
  • Bonusy nemají žádné datum expirace. Klidně si je můžete syslit dle libosti.
  • PvP Bonus nemohou získat Krafti

Bonusy lze získat za:

  • Účast v Dobývání:
    • Poklikaní na Palantýr v době války o toto území.
    • Vítězství vašeho realmu v rámci Dobývání
    • Hráč, jehož realm zvítězí samozřejmě dostane Bonus na delší dobu. Ale hlavní podmínkou je poklikaní na Palantýr, bez něj hráč nedostane nic.
    • Vyhodnocuje se na konci Dobývání
  • PvP Liga:
    • V rámci odměn za PvP ligu budou zahrnuty i tyto bonusy
    • Velikost a délka bonusů je závislá na umístění
    • TOP3 z minulé PvP Ligy dostanou tento Bonus v malé míře k otestování
  • Účast v rámci PvP Turnajů a Eventů:
    • Jakékoli GM, které bude připravovat PvP event má možnost toto zahrnout do odměn

Typy a velikosti Bonusů:

  • +25% Zkušeností lze získat na 1, 2 a 4 hodiny
    • Dobývání, PvP Liga, Eventy
  • +50% Zkušeností lze získat na 1, 2 a 4 hodiny
    • PvP Liga, Eventy


Stránka 1 z 18
Top